هلیا جون مامانهلیا جون مامان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دلنوشته های من برای دخترم

روز مرد

1392/3/2 22:31
نویسنده : مامان هلیا
88 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                           احسان عزیزم                                                                                                                                                                                           ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریك می گویم.   قلبقلب                                                                         همسر عزیزم!         

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را،

نمی دانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم.

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم.

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود.ماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)